Popularne Posty

Autor: Hikage 12 kwietnia 2014

 
 Czas na kolejną, skromną aktualkę~
Zastanawiałam się, czy wstawić te 3 rozdziały, no ale co mi szkodzi.
Możecie mnie śmiało okrzyczeć, że tak mało chapów. *^*

Już w następnym tygodniu święta Wielkanocne. Jak ten czas leci.
A za 75 dni... WAKACJE. >o<
Chociaż i tak jestem pewna, że bardziej nie potraficie doczekać się kolejnych rozdziałów Horimiyi.

Witamy w naszym gronie nowych rekrutantów:
Lilith - edytorka i typesetterka,
Kasumi
- korektorka,
Martti
- tłumacz,
Shilly - korektorka.
Życzymy powodzenia~ ^u^
 

  • Bokura wa Itsumo - rozdział 9 POBIERZ
  • Hirunaka no Ryuusei - rozdział 12 POBIERZ
  • Rush! - rozdział 2 POBIERZ
    Łapcie lekturkę i czekajcie na następne nowości!
    Początkowe rozdziały HnR postaram się poprawić jutro. ;)


{ 14 komentarzy... czytaj komentarze albo dodaj nowy }

  1. Hirunaka no Ryuusei można poprosić pierwsze 6 rozdziałów w befly bo z obecnego nie mogę sciagnac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie udało mi się wstawić na nowo rozdziały: 1,3 i 4.
      Chapter 6 jest w pełni sprawny. :o
      A o 2 i 5 muszę zapytać drugą adminkę, czy ma je w posiadaniu. :)
      Zawsze można je przeczytać na centrum-mangi.pl
      Mimo wszystko, postaram się coś z tym zrobić~

      Usuń
    2. wiadomo już coś odnoście 2 i 5 ?

      Usuń
  2. sorki nie zauważyłam tego( Początkowe rozdziały HnR postaram się poprawić jutro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam chyba we wszystkich linkach do pobrania jest link do Rush

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za RUSH!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za Bokura wa Itsumo i Hirunaka no Ryuusei...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rekrutacja jest aktualna? Bo napisałam maila, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, więc się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za rozdziałki Bokura wa Itsumo i Hirunaka no Ryuuse!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę dajcie 2 rozdział HnR bo jest taki cudowny, że muszę go mieć xD uwielbiam tą mangę! dzięki za aktualkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam odpowiedź na maila w związku z rekrutacją, odpowiedziałam i cisza od kilku tygodni :(

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Skanlacje Hikari - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -