Popularne Posty

Autor: Hikage 5 maja 2014

Ohayou~!
Na początek dnia, który zapowiada się całkiem przyjemnie, kilkurozdziałowa aktualka. Przy okazji, życzymy powodzenia wszystkim maturzystom~! >u<

52 dni do wakacji... *w*

Więc, już czas poprawiać te najgorsze oceny! xD
Na szczęście, nie mam żadnych zagrożeń~ ^^



Zbliża się tydzień wycieczkowy (pod koniec maja).
Moja klasa zaplanowała wyjazd na paintball.
Trochę się obawiam, bo większość klasy to chłopcy. ._.
A wiadomo, że potrafią świetnie strzelać. ;-;
Jak oberwę farbą, to już chyba nie wstanę. xD
Nawet przed oberwaniem mogę zemdleć. XD

*le ja---------------------------------------->


Łapcie rozdzialiki~!
A teraz dwa poprawione chaptery:
  • Horimiya - rozdział 2 (brakowało pierwszej strony) POBIERZ
  • Rush - rozdział 2 (dwa błędy ortograficzne; a tak długo się im przyglądałam... xD) POBIERZ

{ 8 komentarzy... czytaj komentarze albo dodaj nowy }

  1. Dziękuje bardzo za Hirunaka no Ryuusei !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zmianę downoladu na Mediafire! Z tym poprzedniem co rusz były kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dostanę odpowiedź na maila? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za Hirunaka no Ryuusei i Majime na Jikan...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trolololo, wciąż nie dostałam odpowiedzi :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, taka rekrutacja, że wcale :) Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, tu Kaede z Ningyo :D Dziewczyny, wysłałam wam Horimiyę na pocztę, ale od ponad dwóch tygodni nie otrzymuję odpowiedzi~! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za hirunake :D jest świetna :D czekam na dalsze rozdziały tego, jak i zettai program i bokura wa itsumo :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Skanlacje Hikari - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -